JHL Nuorten ja valmistuvien opiskelijoiden risteily Tukholmaan

• to-la 27.29.4.2023

TERVETULOA JHL NUORTEN JA VALMISTUVIEN OPISKELIJOIDEN RISTEILYLLE TUKHOLMAAN!

Risteily on tarkoitettu JHL nuorille  (18-35v) sekä valmistuville JHL:n opiskelijajäsenille. Risteilyn ohjelma pitää sisällään mm. tietoa JHL:n toiminnasta, mukavaa yhdessäoloa ja vapaata tutustumista Tukholmaan.

Ammattiliitto JHL maksaa risteilyn kulut, eli majoituksen ja ohjelman mukaisen ruoan. Osallistujan kustannettavaksi jää vain matkat kotoa terminaaliin Helsinkiin ja takaisin kotiin. Omalta yhdistykseltä voi anoa matkatukea matkoihin.

Ilmoittautuminen on sitova. 12.3.2023 jälkeen peruutus onnistuu vain lääkärintodistuksella. Muista peruutuksista tai perumatta ja saapumatta jättämisestä peritään ilmoittautuneelta matkan todelliset kulut.

Ilmoittautumislinkki: https://www.lyyti.fi/reg/JHL_nuorten_ja_valmistuvien_opiskelijoiden_risteily_5738

Siilinjärven JHL 414 Ry tukee matkakuluissa 20 eurolla. Lähettäessäsi laivalipusta kuvan tilinumeron kera sähköpostilla osoitteeseen:
siilinjarvenjhl414@gmail.com⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠