Tietoa meistä

Yhdistyksemme on perustettu jo vuonna 1966 jolloin yhdistyksemme nimi oli silloin  Siilinjärvenkunnan työntekijät ja viranhaltijat ry. os.414.
Jäsenistöä on meillä tällä hetkellä n. 500 henkilöä, jotka työskentelevät kunnassamme ja samankaltaisissa tehtävissä eri työnantajien palveluksessa.

Yhdistyksemme tehtävänä on jäsenistömme edunvalvonta ja hyvinvoinnin edistäminen työpaikoilla.

Yhdistyksemme hallitus pitää kokouksen kerran kuukaudessa. Jäsenistölle sääntömääräiset kokoukset ovat syys-ja kevät kokoukset. Ylimääräisiä kokouksia pidetään tarpeen mukaan.

Jäsenkirjeen lähetämme kerran vuodessa jäsenille vuodean alussa ja myös uudet jäsenet saavat jäsen kirjeemme, jossa kerromme yhdistyksemme toiminnasta.

Yhdistyksemme muistaa edelleen syntymäpäiväänsä viettäviä 50-60v jäseniään.

Toivomme jäsenistöltä aktiivista yhteydenpitoa toimihenkilöihin sekä osallistumista tapahtumiin