Pääluottamusmiehen blogi

BLOGI 2024

Kesäinen tervehdys uudelta toimistolta . Vihdoinkin toimistolle löytyi uusi tila joka sijaitsee kirjaston alakerrassa kansalaisopiston tiloissa . Järjestelyerä neuvottelut ovat käyty ja palkan korotukset eri palkka ryhmille josta työnantaja informoi oman info sivun kautta . Yleiskorotus ja järjestelyerä korotukset tulevat voimaan 1.6 . 1.5  Työnantajan palveluksesta poistui Työsuojelupäällikkö ja niinpä uudelleen   järjestelyissä väli aikaiseen päällikön tehtävään siirtyi työsuojeluvaltuutettu ja minä siirryin työsuojeluvaltuutetuksi 1.5-30.8 väliseksi ajaksi tai niin pitkään kun uusi päällikkö ottaa työn vastaan .Minä olen 3pv / viikossa työsuojeluvaltuutettuna muun ajan toimin pääluottamusmiehenä .Kesä loma kausi on alkanut ja monilla on varmaan jo loma ajankohta tiedossa kuten itselläni 1.7 - 28.7 toimisto on sen ajan kiinni josta tulee lisä infoa omille yhdistyksen koti sivuille aikanaan . Muistakaa hyödyntää yhdistyksen kesä tuki 20 e jos jäsenille on laitettu tiedote aikaisemmin. Teimme viime vuoden puolella varhaiskasvatuksen kanssa vaaterahavetoomuksen joka ei mennyt läpi työnantajalta joka vetosi tässä taloudellisiin vaikeuksiin . Mutta me tiemme kyseisestä asiasta valtuusto aloitteen joka aikanaan tulee kunnanvaltuustolle käsiteltäväksi siitä yritän informoida kun asia etenee . Hyvää kesää kaikille Hannu PLM