Liity JHL:n jäseneksi tehohankintaviikkojen aikana eli viikoilla 44–45. (30.10.–12.11.)

30.10.2023

Liity JHL:n jäseneksi 30.10.–12.11.2023, voit saada 50 euron lahjakortin.

Haluamme toivottaa juuri sinut tervetulleeksi Suomen parhaaseen hyvinvointialojen liittoon. Tarjoamme sinulle 50 euron lahjakortin, kun liityt jäseneksemme jäsenhankintaviikoilla eli 30.10.–12.11.2023. Lahjakortilla voit lunastaa itsellesi tuotteita JHL:n-bonuspalkintokaupasta.

Lahjakortin saamisen ehdot

• Liityt JHL:n jäseneksi tehohankintaviikkojen aikana eli viikoilla 44–45. (30.10.–12.11.)
  • Jos liityt paperilomakkeella, liittymispäiväksi merkitään päivä, jolloin lomake saapuu liittoon.
  • Ensimmäinen jäsenmaksusi kirjautuu JHL:n järjestelmiin.

Tutustu JHL:n jäsenrekisterin tietosuojaselosteeseen, siitä selviää, miten käytämme tietojasi.

Juuri nyt on aika kutsua kaverikin mukaan Suomen parhaaseen ja edullisimpaan hyvinvointialojen liittoon.
Yhdessä pystymme pitämään paremmin huolta jäsentemme työehdoista.

JHL:n jäsenmaksu on vain 1 % bruttopalkasta, olemme hyvinvointialojen edullisin liitto. Maksu sisältää työttömyyskassan jäsenmaksun. Opiskelijoille liiton jäsenyys on ilmainen.

Jäsenenämme saat työpaikalla asioitasi ajavan luottamusmiehen ja monia mahdollisuuksia koulutukseen. Tarjoamme JHL:n jäsenille kattavan vakuutuspaketin, mahdollisuuden saada ilmaista oikeusapua ja lakimiehen palveluja työelämän ongelmatilanteissa sekä lukemattomia vapaa-ajan jäsenetuja.

Eikä kannata myöskään unohtaa muita huippuetuja, joihin jäsenenä pääset käsiksi:
Ilmaisia koulutuksia, monipuolisia tapahtumia, majoitus- ja lomaetuja sekä lukemattomia kaupallisia etuja, esimerkiksi hammaslääkärille, optikoille ja hyvinvointipalveluihin!
Toivotamme juuri sinut tervetulleeksi Suomen parhaaseen ja edullisimpaan hyvinvointialojen liittoon